Alla inlägg under oktober 2010

Av linda - 11 oktober 2010 19:23

Älskling har vart här i helgen. Det är uderbart att tillbringa tid med den man älskar mest men det värsta är när man skiljs åt. Därför åker jag hem på torsdag.


Bebis mår bra och rör sig där inne.


Av linda - 6 oktober 2010 21:38

Snart ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag sova.


  

Jordgubbs-ansiktsmask som luktar galet gott!

Av linda - 6 oktober 2010 21:31

Nyinköpt.

  

Av linda - 6 oktober 2010 21:26

   Fina, fina bebis.


Jag slapp fylla i min tatuering. Skönt! Jag var bara på en lektion idag, sedan sov jag länge. Jag har också städat och bakat.

Hej hopp!

Av linda - 6 oktober 2010 17:18

Nu har vi bokat ett könsultraljud och ska kolla om det är en liten pojke eller en liten flicka i min mage.

Det är ca fem veckor kvar dock, så det blir en liten väntetid eftersom vi tog det i samband med att jag ändå ska till lysekil och vi ska till barnmorskan då.


Nu vet ni! :)

Av linda - 6 oktober 2010 08:07

Snart bär det av till skolan även fast jag egentligen inte orkar. Jag var jättenära på att ligga kvar i sängen och sova, men icke. Måste härda ut imorgon också, sedan är jag ledig på fredag (dock ska jag plugga och köra dubbellektion med trafikskolan då).

Idag ska vi fylla i vår tatuering, jag och Malin. Efter skolan vet jag inte vad som händer, antagligen inte mycket.


Jag är besviken, ledsen och har hemlängtar. Just nu är jag ganska negativ av mig.

Jag vill hem.

Av linda - 5 oktober 2010 22:46

Jag satt och sökte på mig själv på google. Jag hittade ingenting. Sedan sökte jag på Linda Sjösten, som jag hette förut, och då hittade jag en gammal blogg. Det är kul att läsa och kul att se hur nykär och hur nytt allt var i början med älskling.

Nu gråter jag bara. Jag vill flytta tillbaka till lysekil, nu. Jag trivs fan inte här.



Här är lite gamla blogginlägg. haha.

          

Ovido - Quiz & Flashcards